Publicación: Didactic strategies to learn vocabulary and their effect on writing skills in 5th graders
Portada
Cargando...
Citas bibliográficas
Código QR
Autores
Autor corporativo
Recolector de datos
Otros/Desconocido
Director audiovisual
Editor/Compilador
Editores
Fundación Universitaria Juan N. Corpas.
Tipo de Material
Fecha
2023
Título de serie/ reporte/ volumen/ colección
Es Parte de
Resumen en inglés
The actual project proposes an action research conducted in the city of Bogotá, Colombia at the bilingual Gimnasio los Pinos school in a group of 23 students from third grade. For that reason, the target of this project is to identify what would be the influence of vocabulary strategies in writing skills of 5th graders. To accomplish that aim the research would be used as a data collection participant observation, artifacts and documentary analysis in order to find the effectiveness of the strategies implemented as the main expectation of the project.
Descripción general
material ilustrativo, cuadros, fotografía, mapa
Notas
Incluye: anexos
URL del Recurso
Identificador ISBN
Identificador ISSN
Página de inicio
Es Parte del Libro
Colecciones

Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/