Didactic strategies to learn vocabulary and their effect on writing skills in 5th graders
Trabajo de grado - Pregrado
Writing skill
Vocabulary
Strategies
Didactics
Effect
Ciencias de la educación -- Didáctica
Pedagogía -- Profesores -- Estudiantes
Bilingüismo -- Lingüística -- Gramática
Estudiantes de enseñanza primaria -- Experiencia -- Lengua inglesa
Conceptos-Formación -- Exámenes -- Éxito -- Fracaso (Psicología)
Vocabulary
Strategies
Didactics
Effect
Ciencias de la educación -- Didáctica
Pedagogía -- Profesores -- Estudiantes
Bilingüismo -- Lingüística -- Gramática
Estudiantes de enseñanza primaria -- Experiencia -- Lengua inglesa
Conceptos-Formación -- Exámenes -- Éxito -- Fracaso (Psicología)
2023
The actual project proposes an action research conducted in the city of Bogotá, Colombia at the bilingual Gimnasio los Pinos school in a group of 23 students from third grade. For that reason, the target of this project is to identify what would be the influence of vocabulary strategies in writing skills of 5th graders. To accomplish that aim the research would be used as a data collection participant observation, artifacts and documentary analysis in order to find the effectiveness of the strategies implemented as the main expectation of the project.
Título: PaolaCristanchoGonzález_2023.pdf
Tamaño: 3.209Mb
PDFLEER EN FLIP
Título: Cesión de Derechos patrimoniales de Autor simple-FUJNC.pdf
Tamaño: 95.23Kb
PDF
Título: Licencia de uso no exclusivo para uso de las obras del repositorio CIC-FUJNC.pdf
Tamaño: 125.6Kb
PDF
Tamaño: 3.209Mb
PDFLEER EN FLIP
Título: Cesión de Derechos patrimoniales de Autor simple-FUJNC.pdf
Tamaño: 95.23Kb
Título: Licencia de uso no exclusivo para uso de las obras del repositorio CIC-FUJNC.pdf
Tamaño: 125.6Kb